Ubezpieczenie biura wymaga skonkretyzowania przez ubezpieczającego wymogów jakie musi spełniać polisa. Aby określić na czym dokładnie powinniśmy sie skupić powinniśmy przede wszyskim określić wartość przedmiotów wewnątrz biura z podziałem na elementy stałe oraz ruchomości i elektronikę. Należy przygotować metraż jaki posiada nasze biuro.
- Precyzyjne określenie wartości ma bardzo duże znaczenie, ponieważ w przpadku zaistnienia szkody ubezpieczyciel będzie zobowiązany do zapłacenia 100% należnego odszkodowania. Jeśli zaniżymy wartości celem obniżenia składki, ubezpieczyciel zastosuje zasady proporcji i może się okazać, że odszkodowanie zmniejszy siękilkukrotnie, a przecież nie o to chodzi.
- Przyjecie do ubezpieczenia wszystkich ryzyk jaki są prawdopodobne zmniejsza ryzyko, że wprzypadku zaistnienia zdarzenia losowego objętego polisą przyszłość firmy mogłaby być zagrożona.
Nie ryzykuj źle dobranej polisy. Skontaktuj się z nami.
ZA NASZĄ POMOC NIE POBIERAMY DODATKOWYCH OPŁAT!
Rodzaj ubezpieczenia: