Ubezpieczenie biura wymaga skonkretyzowania przez ubezpieczającego wymogów, jakie musi spełniać polisa. Aby określić, na czym dokładnie powinniśmy się skupić, musimy przede wszystkim określić wartość przedmiotów wewnątrz biura z podziałem na elementy stałe oraz ruchomości i elektronikę. Należy przygotować metraż, jaki posiada nasze biuro.
Ubezpieczenie biura – kompleksowa ochrona Twojego miejsca pracy
- Precyzyjne określenie wartości ma bardzo duże znaczenie, ponieważ w przypadku zaistnienia szkody ubezpieczyciel będzie zobowiązany do zapłacenia 100% należnego odszkodowania. Jeśli zaniżymy wartości celem obniżenia składki, ubezpieczyciel zastosuje zasady proporcji i może się okazać, że odszkodowanie zmniejszy się kilkukrotnie, a przecież nie o to chodzi.
- Przyjęcie do ubezpieczenia wszystkich ryzyk, jakie są prawdopodobne zmniejsza ryzyko, że przypadku zaistnienia zdarzenia losowego objętego polisą przyszłość firmy mogłaby być zagrożona.
Nie ryzykuj źle dobranej polisy. Skontaktuj się z nami.
ZA NASZĄ POMOC NIE POBIERAMY DODATKOWYCH OPŁAT!
Przed podjęciem kontaktu z nami, możesz zapoznać się z poniższymi ofertami od InterRisk:
Rodzaj ubezpieczenia: